بنر

سوالات متداول مشتریان

  • بافق تخفیف چیست؟

همان طور که از نام بافق تخفیف مشخص هست، فروشگاه اینترنتی می باشد که فقط از طریق وب سایت، بهترین تخفیف رستورانها، مراکز تفریحی، ورزشی و… ، فروشگاهها و کالاها را به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

  • من به تخفیف های روزانه علاقه مندم، چطور می تونم عضو بافق تخفیف بشم؟

ثبت نام در بافق تخفیف بسیار ساده و راحت می باشد؛ وارد بخش عضویت سایت شوید و نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن همراه و رمز عبور و سایر اطلاعات درخواستی را وارد کنید و دکمه ثبت نام را بزنید، سپس پیامک تایید ثبت نام برای شما ارسال خواهد شد و با ثبت آن عضویتتان تکمیل می شود و می توانید خرید کنید.

 

  • چطور از کیفیت خدمات یه مرکز اطمینان پیدا کنم؟

بافق تخفیف بستری رقابتی برای شرکای تجاری خود فراهم کرده است. می ‌توانید با توجه به سابقه ی فعالیت، تعداد خرید، امتیاز و نظرات مشتریان سابق هر مرکز، کیفیت خدمت ‌رسانی آن را بررسی و با دقت از بین ده ‌ها پیشنهاد مشابه انتخاب کنید.

 

  • آیا بافق تخفیف اپلیکیشن موبایل هم داره؟

خیر ؛ در حال حاضر خدمات فقط از طریق وبسایت مجموعه به نشانی bafqtakhfif.ir ارائه می شود.

 

  • اطلاعات مربوط به هر کوپن تخفیف رو از کجا پیدا کنم؟

در صفحه ی مخصوص هر کدام از پیشنهادها، می‌توانید اطلاعات کامل درباره ی مرکز، سرویس مورد ارائه و ویژگی ها، توضیحات تکمیلی و شرایط سرویس ‌دهی را مشاهده کنید.

 

  • اگر پس از خرید، کوپن به من ارسال نشد چطور پیگیری کنم؟

تمام کوپن‌های خریداری شده در حساب کاربری قابل مشاهده هستند. می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود این کوپن‌ها را دریافت کنید.

 

  • مبلغ از حساب من کم شده اما خرید تکمیل نشد و کوپن رو دریافت نکردم. چطور پیگیری کنم؟

این اشکال مرتبط با درگاه بانکی است. مبلغ کسر شده تا ۷۲ ساعت به حساب شما باز می‌ گردد. می‌ توانید خرید خود را مجددا انجام دهید و منتظر بازگشت وجه باشید.

 

  • روش پرداخت اینترنتی چقدر امن است؟

پرداخت از طریق درگاه‌ های بانکی رسمی کشور که بافق تخفیف از آن‌ ها استفاده می‌کند بسیار امن است. تقریبا تمام معاملات و تراکنش ‌های فروشگاهی و تجارت الکترونیک ایران از این طریق صورت می ‌گیرد. اطلاعات حساب بانکی شما در بافق تخفیف ثبت یا ذخیره نمی ‌شود. شما تنها برای پرداخت وجه این اطلاعات را در درگاه بانکی وارد می‌کنید.

 

  • اگر در هنگام خرید و ورود به درگاه بانکی به مشکل خوردم چه کار کنم؟

ارتباط اینترنتی خود را بررسی کنید، اگر از فیلترشکن استفاده می‌کنید آن را غیرفعال کنید و مجددا امتحان کنید.

 

  • میخوام یکی از پیشنهاد های تخفیف را بخرم چیکار باید بکنم ؟

چنانچه مهلت خرید داشته باشد یعنی پیشنهاد منقضی نشده  باشد می توانید روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه اگر تاکنون عضو سایت نشدید مراحل ثبت نام را انجام دهید و سپس با کارت بانکی پرداخت آنلاین را به سرانجام برسانید و ضمن مطالعهی شرایط سرویس در صفحه ی کوپن خریداری شده، به مرکز مورد نظر مراجعه کنید.

 

  • پیش از مراجعه به مرکز باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را در صفحه ی مخصوص به آن به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحه ی پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش ‌تر را از مرکز ارائه دهنده ی خدمات بخواهید.

 

  • هر کوپن برای چند نفر قابل استفاده است؟

هر کوپن تخفیف مخصوص استفاده‌ یک نفر است. جزئیات بیش ‌تر با توجه به خدمت مورد ارائه، در صفحه ی هر پیشنهاد قابل بررسی است.

 

  • من تخفیف برگم رو دریافت کردم ، اما نمی تونم ازش استفاده کنم؟

هیچ نگران نباشید، شما می توانید تخفیف برگ خود را به یکی از دوستان خود دهید چون شرکای تجاری ما ابتدا کدهای تخفیف را از شما درخواست می کنند نه کارت شناسایی.

 

  • چرا واسه بعضی از تخفیف برگ ها حد نصاب وجود داره؟

برخی از تخفیف ‌برگ ها مانند تورهای تفریحی و یا کلاس های آموزشی نیاز به رسیدن حداقل افراد جهت تشکیل کلاس و یا برگزاری تور می باشند. این حداقل از سوی فروشندگان به ما اعلام می گردد. برای سایر تخفیف ها ، با خرید اولین تخفیف، شما می توانید از خرید خود لذت ببرید.

 

  • آیا خرید من شامل مالیات بر ارزش افزوده میشه؟

تخفیف برگ های کالا شامل مالیات بر ارزش افزوده است که در قیمت اعلام شده در سایت لحاظ شده، بنابراین قیمت کالایی که روی سایت گذاشته می شود با احساب مالیات بر ارزش افزوده است و شما فقط همان مقدار پولی که بروی کالا درج شده را پرداخت می کنید.

 

  • میتونم تخفیف برگم رو به عنوان هدیه به دوستام بدم؟

تخفیف برگ خریداری شده را می توانید به دوستان خود ایمیل و یا پیامک کنید تا آنها بجای شما استفاده نمایند؛ آنچه برای اکثریت شرکای تجاری ما دارای اهمیت اصلی می باشد کد های منحصر به فردی است که شما دریافت کرده اید.

 

  • میتونم تخفیف برگم رو همون روز استفاده کنم؟

چنانچه تخفیف برگ شما آنی باشد ، همان لحظه که تخفیف برگ را دریافت نمودید می توانید به محل ارائه سرویس مراجعه کرده و استفاده کنید، اما اگر تخفیف برگ ارسال شده دارای زمان تعیین شده مصرف باشد، حتماً می بایست طبق آن عمل کنید.

 

  • من تصمیمم عوض شده ، میتونم پولمو پس بگیرم ؟

همراهان عزیز و گرامی بافق تخفیف، از آنجا که تخفیف رابط بین شما و شرکای تجاری است، عودت هزینه تخفیف برگ از جانب بافق تخفیف امکان پذیر نمی باشد. لذا از شما خواهش می کنیم قبل از خرید و سفارش کالا یا خدمات دقت کافی را داشته باشید.

 

  • اگر مدت اعتبار کوپن قبل از استفاده به پایان رسید، می‌توانم از آن استفاده کنم؟

متاسفانه خیر. قبل از خرید، برنامه‌ریزی کنید. با توجه به ارائه ی خدمات از طریق شرکای تجاری، امکان استفاده از کوپن پس از پایان اعتبار غیرممکن است. مدت اعتبار هر کوپن در صفحهٔ مربوط به هر کدام، قابل مشاهده و بررسی است.

واحد امور مشتریان

جهت ارتباط با ما، ایـنـجـا را انتخاب کنید